5 november 2013

Update på senaste tiden + hur det gick med vindsurfingen

Hej allesammans!
 
Mot slutet av veckan tillfrisknade jag vilket var otroligt skönt. Även om lite förkylningssymptom hänger kvar så mår jag otroligt mycket bättre än för en vecka sedan! Detta resulterade i att Hanna och jag hann med att besöka Universal Studios Singapore, Akvariet i Singapore, Imax bio för att se Thor i 3D, Sentosa och lite sista sightseing innan Hanna åkte hem igår kväll. Det är dock galet att hon fick med sig allt hon köpt för det var INTE lite saker hon köpt haha! Men så ska det vara när man gör en crazy trip såhär!
 
I brist på bilder på datorn från Hannas tid här får ni istället se bilder från Patriks sista helg. I urvalet kommer nu ett gäng bilder från de två vindsurfarlektioner som jag hade då. Har jag föresten sagt att jag klarade av vindsurfingtestet och nu ska få certifikat!? Känner mig grymt glad över det och ännu mer glad över att jag fick beröm över hur fort jag klarade av testet. Kan säga som såhär att sista helgen lossnade det lite hur man gör när man ska surfa "upwind" vilket gjorde att allt annat liksom föll på plats också. Grymt kul grej att ha gjort och jag hoppas hinna surfa nått mer innan hemfärd. Dessutom hoppas jag kunna hyra lite utrustning på Teneriffa i vinter! Har övervunnit en del av min rädsla för havet som jag fick 2010 i Turkiet genom att våga göra det med vindsurfingen, som för övrigt är något av det roligaste jag testat på! :) Men nu till några bilder åt er och lite förberedelser för nästa lektion för mig.
 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar