30 november 2013

Trevlig helg!

Jag tänkte bara kika in här önska er en trevlig helg! Samtidigt vill jag påminna er av att njuta av vart ni är i livet just nu också. Ibland måste man bara öppna ögon och se sig omkring för att njuta av allt underbart runtomkring. Tiden går så fort ändå, varför ska vi hela tiden längta till nästa steg när livet kan vara ganska bra där vi är just nu också. Tyvärr har jag längtat framåt en hel del när jag varit här, till både besök hemifrån och till alla resor jag gjort, så Singapore har liksom hamnat i skymundan. Nu är det därför lite stressigt att hinna med allt!  Men det ska nog gå ändå. Så därför ville jag helt enkelt önska er alla en skön helg och se till att ni njuter av dagen för den kommer aldrig tillbaka! :)
 


Bilderna ovan är tagna på min och pappas tur runt Marina Bay igår eftermiddag!

Trevlig Helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar