26 november 2013

Time's fun when your having flies

Om två veckor sitter jag på ett flyg påväg hem till Sverige. För mig är det helt ofattbart. Tiden har gått så otroligt fort när jag varit här. Men inte bara det, tiden gick fort innan jag skulle åka hit också. I min värld var det inte länge sedan som jag fick reda på att jag fått en plats i Singapore. Kanske några veckor sedan Carro och jag tog flyget ner hit tillsammans? Men så har ju både Patrik, Hanna och nu Pappa hunnit komma hit på besök. Det är galet va fort tiden går! Snabbare lär det ju bara gå också ju äldre man blir. Men det är väl bara att försöka ta tillvara på varje dag så gott det går om det ändå kommer gå fort förbi. Får se till att inte ångra nått. Kan ju bara säga att jag absolut inte ångrar resan till Singapore. Det har varit ett äventyr med resor till både Bintan, Boracay och Bangkok. Sedan på måndag åker pappa och jag till Bali! När jag skriver namnet på ställena jag besöker inser jag för första gången vad alla platser har gemensamt, haha! Ställen på B is tha shit helt enkelt! ;-)
(En bild från havet i Boracay där vågorna kunde flyga upp härligt precis bakom!)
 
Nej nu måste jag återgå till tentaplugg, lunchätande, CV skrivande och flytt- och städfixande! Vad ska ni hitta på en tisdag som denna? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar