28 november 2013

När tiden inte räcker till

Nu när min tid börjar komma till sitt slut här i Singapore och jag inser hur mycket jag tänkt att "jag tar det sen". Nu har jag 3 dagar kvar innan Bali och 2 dagar kvar efteråt innan flyget går hem till Sverige. Har börjat skriva listor på alla ställen jag vill besöka och affärer jag ska handla den där sista grejen från. Inser att jag borde shoppat från start men nu blev det inte så. Men å andra sidan får jag komma tillbaka till alla mina favoritbutiker och besöka de platser jag planerat. Nu när jag längtat hem några veckor har jag liksom glömt bort lite vad jag tänkte jag skulle hinna med. Även om jag önskar att jag hade några fler lediga dagar i Singapore så ser jag fram emot både Bali och Sverige. December kommer bli en bra månad helt enkelt! Nej, mer än såhär får ni inte idag! Skrev en tenta ikväll och har en till imorgon bitti så måste plugga lite innan sovdags. Vi hörs!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar