15 november 2013

Sömnen var är du?

Ja, jag har ju sagt nu att jag har en del inlägg som väntar på att bli skrivna med den här veckan är det liksom inte läge för det. Hela veckan har jag sovit fruktansvärt dåligt och inte blir det bättre. Trodde först att jag lyckats ställa om dygnet för mig då jag verkade bara kunna sova framåt 3-4 på morgonen. Men efter 3 nätter med alldeles för lite sömn la jag mig trött igår klockan 10 på kvällen, ändå sov jag först framåt 3-4 på morgonen. Ni kan ju gissa frustrationen över att inte kunna somna?? Hela dagarna är jag mest trött och en vandrande zombie. Försöker bara ta mig igenom dagarna. Det gör mig dock lite stressad, det faktum att jag inte orkar plugga när jag är såhär trött och att pappa kommer om några dagar för ett besök. Undrar för övrigt om det är stress som gör att jag inte sover? Känner mig inte stressad men det kanske bara betyder att jag är jättestressad? Nej, jag vet inte!
 
Så nu sitter jag här, dricker en chailatte och försöker hitta motivationen till att börja läsa i en studiebok istället för att bara slösurfa och kolla serier. Men just nu orkar jag verkligen inte mer för jag är så otroligt trött. Trots att jag försökt vila så mycket som jag gjort i natt. Nåväl, jag får väl fortsätta försöka sova mer! Sover ni bra i alla fall? :) Jag hoppas det!
 

 
 
/Gabriella - fortsätter med latten och att försöka hitta energin till att plugga
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar