7 november 2013

En lugn dag

Godkväll!
Jag sov dåligt i natt igen men inte på grund av huvudvärk hela natten i alla fall. Efter att ha gått upp vid 10, duschat och gjort mig i ordning, åkte jag till skolan för veckans sista seminarium. Efter det åkte jag hem till Umal för lite poolhäng. Äntligen fick jag de hur fint hon bor och vilken fantastisk pool de har som tillhör bostadskomplexet. Helt fantastiskt alltsammans faktiskt! Blev en alldeles perfekt avslutning på dagen att hänga och prata av sig lite och planera lite för sista tiden.
Något annat som jag aldrig slutar förundras över är det faktum att jag fortfarande går i shorts och linne i princip varje dag trots att vi är en vecka in i november. Jag älskar det! Det är de kläder jag trivs bäst i och det är otroligt skönt att glida runt när det alltid är 30+ :) Dock undrar jag hur kallt det kommer bli hemma i Sverige och om jag, när vi åker till Teneriffa, kommer gå i långbyxor och tjocktröja istället för bikini när det bara är 20 grader? Jag lär helt enkelt märka :) Hur är allt hemma annars? Hur är vädret där? Jag mår bra av värmen men har saknat hösten.
/Gabriella - som älskar värmen men ändå längtar hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar