19 november 2013

Just another tuesday

Ja, detta med att plugga ordentligt innan pappa kommer på besök går inte riktigt så bra som jag hoppats. Förra veckan sov jag ju väldigt dåligt och fick inget pluggat. Nu när jag väl kunnat sova har jag inte varit jättesugen på att lämna sömnen i sängen. Men jag måste nog ändå försöka komma igång ordentligt för dagen. Klockan är ju trots allt lite efter 2 här på eftermiddagen. Oavsett vart man befinner sig i världen är plugg alltid plugg!
 
Det är förresten inte som så att någon råkar sitta på de bästa pluggtipsen?? Känner att jag tappat gnistan lite men är väl bara att sätta igång! Har i alla fall fått i mig en rejäl portion av Laksa som var löjligt gott! Det är en rätt med chilibas och kokosmjölk, sedan med nudlar, kyckling, räkor och mer chili. Sjukt gott är det även om det inte ser överdrivet aptitligt ut i en take away plastburk kanske! Nu ska jag bara börja plugga och fortsätta hela dagen. Tappar jag gnistan går jag nog iväg och köper något gott på den supermarket som finns här i närheten. Har laddat med banan och kiwi också, så nog finns det att äta här hemma också. Nej nu borde jag verkligen försöka sätta igång och plugga, haha!
 
Har ni en trevlig tisdag?? :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar