13 november 2013

Livet går vidare

Om ni bara visste vad mycket kul jag får hålla på och förbereda inför våren hemma i Sverige. Det kan hända att jag befinner mig på andra sidan jorden men det finns mycket som måste fixas med hemma ändå! Jag tror det kan bli en riktigt hektisk men otroligt kul vår om allt blir som jag vill och det hoppas jag så klart. Just nu håller jag på att försöka fixa uppsatshandledare och välja ämne för mitt examensarbete vilket känns spännande just nu. Sen är det till att leta praktikplats och fixa till CV:t och annat sådant. Utöver det så försöker jag planera resten av våren till den del det går. Men som sagt, om allt går vägen kommer det bli en givande vårtermin! Håll alltså era tummar och tår för mig! :)
 
 
 
Annars då? Jag är nyfiken på vädret i Sverige! Börjar det bli et riktigt höstruskväder än eller känns det fortfarande ganska skönt vissa dagar?
 
 
/Gabriella - letar upp mailen till den handledare hon gärna vill ha
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar