1 december 2013

Checking in

Nu börjar det dra ihop sig här nere i Singapore. Ikväll blir sista natten som jag sover i min lägenhet här i Singapore. Känns helt sjukt men så är det. Imorgon skriver jag min sista tenta i skolan och kommer vara färdig med SMU. Direkt efter provet (jag går till och med lite tidigare) kommer jag sätta mig i en taxi och röra mig mot Changi Airport. Orsaken är, som ni kanske redan listat ut, för att jag och pappa imorgon ska sätta oss i ett flyg och åka mot Bali Islands (japp så står det på boardingpasset som jag precis fick efter att ha checkat in.) Gissa om jag är stressad men glad just nu!? Har en hel del att packa och städa fortfarande MEN vad gör det när det imorgon bär av mot BALI! Min fjärde resa till en destination på bokstaven B! Härligt ska det bli och oj så mycket vi har planerat! Vet inte hur mycket jag kan uppdatera från resan (blogger har krånglat på min mobil på sistone) men jag ska försöka i alla fall. För vi ska hitta på  massa kul utflykter när vi är där.
 
Vad ska alla andra hitta på i veckan? :)
 
(Istället för att googla fram en bild så kommer ni tids nog få se mina egna bilder från Bali!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar