30 oktober 2013

Jobbiga förkylning

Hej allihopa!

Till att börja med vill jag bara säga att Bangkok är shoppingheaven! Vi shoppade och sprutade och förhandlade om priserna som bara den när vi var där! Har bara några bilder från resan men desto mer nya saker med mig hem. Om någon vill något av alla fynd får den väl hojta till!

Nu då? Ja jag har varit sängliggandes idag. Stackars Hanna får upptäcka Singapore själv just nu! Jag duger nämligen inte till mycket. Försäkrar dock kurera mig så gott jag kan. Började bli sjuk redan i Bangkok, så känns trist att inte ha orkat till 110% de senaste 5 dagarna.. Men nog ska ni få se de senaste bilderna från instagram i alla fall och höra att jag lever om än något sleten.

I skrivande stund ligger Hanna och jag skavfötters och halvsover hemma hos mig. Blir så när man ska ta det lugnt! Aja, vi hörs förhoppningsvis snart med lite roligare inlägg och bilder!!

/Gabriella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar