18 september 2013

Något av det bästa i livet - mat!

Hejsan!
 
Då var det dags för lite bilder av denna goda mat som jag faktiskt får äta här! Ibland blir det något tröttsamt med ris och nudlar och då får man betala lite mer för något annat, men för det mesta är jag ganska nöjd med den "vanliga" maten här och det faktum att den oftast kostar max 20-25 kronor. Det vill säga, definitivt inom min budget! Behöver jag ens säga att jag aldrig lagar mat här? Knappt jag har någon frukostmat hemma (det är dock trist men yoghurtar med en miljon tillsatser och ljust bröd med ännu fler tillsatser är inte riktigt min melodi.) Hur som haver så håller jag mig mätt här och gott är det 99% av gångerna. Svårt att lyckas när man håller sig undan från matställen som "Pig organ soup" Blää! Nej jag köper det som låter och ser gott ut och hittills har det funkat alldeles utmärkt som taktik :)
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar