27 september 2013

I väntan på kärleken så...

I väntan på kärleken sitter jag i skolan på ett gruppmöte. Vi började tidigt idag. Jag släpar runt på en massa saker för förutom skola, så ska jag vindsurfa och checka in på helgens boende. Jag släpar med andra ord på badkläder m.m. och kläder för helgen. Kommer helt enkelt bli en lång dag men det är det värt! För ikväll landar äntligen Patrik i Singapore - woho! Man skulle kunna påstå att jag är ganska glad och gjorde man det så skulle man få rätt :)
 
Nej nu är det dags att fokusera på detta gruppmötet igen och snart ge mig iväg och köpa en lätt lunch innan jag ska vindsurfa igen. Dagens förhoppning? Att inte ramla i vattnet lika mycket som sist, våga luta mig bak mer och att lyckas ta mig ut på djupare vatten ensam och helt enkelt inte fastna vid strandkanten. Bra och rimliga mål helt enkelt.

Kom igen nu fredag - nu kör vi!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar