13 september 2013

Time to surf

Godmorgon! Då var dagen här, när det är dags för mig att börja vindsurfa. Ja vad kan man säga om denna dag? Vädret verkar helt okej. Det regnar inte än i alla fall *peppar peppar* och jag tror nog till och med solen kan tänkas kika fram lite senare. Sen visst verkar det himla käckt att vindsurfa och flyga fram. Jag menar, kolla bara på bilden nedan!
 
 
Jag lovar, det ska bli skönt att komma ut till havet och njuta av det varma vattnet och varma vinden som fläktar. Spännande ska det bli också, väldigt spännande. Ja ni kan ju få se en bild till av hur fint det kommer vara.
 
 
Precis sådär härligt och fint kanske det också är, om ja 3-4 veckor men idag. Då kommer inte jag vara en av dem som glider fram. Jag tror snarare det kommer se ut såhär!
 
 
Ja om några timmar har jag svaret. Men spännande kommer det bli! Håll tummar och tår och jag vet inte vad för detta kommer bli en utmaning. En häftig sådan dock - tjoho!


Today Im finally doing watersurfing and if you look at the first pictures it looks kind of nice and you know what, that might actually be me in about 3-4 weeks? But for now I think Im gonna be more like the last picture, haha! We will have the answer in a few hours. This is gonna be crazy but so cool!

/Gabriella





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar