24 september 2013

Formula 1 och gruppmöten

Hej igen!
 
Skälet till inaktiviteten här inne de senaste dagarna beror på galet mycket i skolan just nu. På några veckor har jag hunnit med och ska ha ännu fler gruppmöten än hittills. Nästa vecka väntar 3 presentationer samt 1 midtermexam. Det är med andra ord ganska galet just nu. Speciellt med tanke på vem som kommer ner hit på fredagkväll för att hälsa på i några veckor. Jag vill helt enkelt försöka ha allt klart innan dess!
 
Under denna hektiska tid hann jag ändå med en sväng in till stan på söndagskvällen för att spana in Formula 1 som var i stan och grand pris loppet som var då! När jag hörde motorerna på bilarna när de startade och drog förbi kunde jag inte annat än att le. Det var otroligt mäktigt att se, höra och känna kraften av bilarna.
 
Bild från avslutningen när de skjuter upp fyrverkerier 
Bild på hur härligt grönt det är där jag bor samt en av
konsekvenserna från fredagens vindsurfarlektion.
 
Ja, de senaste dagarna har minst sagt varit hektiska. När jag tänker efter så hann jag dock med en sväng i både China Town och köpcentret vid Harbour Front i lördagseftermiddag. En till dag då jag helt enkelt bara drog runt och njöt av att vara i storstaden, lilla landet Singapore!
 
Vi hörs!

/Gabriella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar