10 januari 2014

Håret

I skrivande stund borde jag ha suttit på ett plan mot Stockholm men istället är jag fast på Landvetter. Nåväl, vad gör några timmar på en flygplats en fredagkväll? Nej men köpte en smarrig smörgås och en god lemonade för att muntra upp humöret. Igår då hos frissan så gick det bra, förutom att jag behövde gå de dryga 3 kilometrarna ditt i regnet och komma fram genomblött. Men det var de värt för håret var riktigt krulligt och krusigt när jag gick där ifrån nästan 3 timmar senare. Har verkligen världens bästa frisör! Nu blir det intressant att se hur håret lägger sig efter att några veckor passerat och det mesta hunnit lugna ner sig i burret. Men jag gillart och jag längtar efter en första hårtvätt och att få riktigt locka fram lockarna själv! Men det får dröja någon dag till så att det verkligen håller.
 
I övrigt då? Börjar sakna värmen något även om jag älskar att klä upp mig i snygga höst- och vinterkläder. Men nu håller jag på att värma upp för något annat. Imorgon tänker nämligen Patrik och jag ha lite fest för de närmsta vännerna i Stockholm och det kommer nog bli en riktigt kul kväll för vi ska fira lite extra. Kan berätta mer senare i helgen!
 
Men ni får ha en fin kväll!
 
 
/Gabriella - är trött men saknar ändå redan håret var såå mycket lockigare igår innan hon sov en hel natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar