20 januari 2014

Fantastiska Stockholm

Det är så skönt att vara tillbaka där jag känner att jag hör hemma, med vänner och fästman i mitt älskade Stockholm. Även om jag inte ursprungligen kommer härifrån, känner jag att det är staden för mig. I lördags hade vi i denna fantastiska stad en härlig förfest följt av utgång med dessa underbara vänner. Det blev en lyckad kväll med god dryck, skratt och skön musik. Kvällen avslutades med Donken på vägen hem från krogen någon gång efter 3 snåret. Helt enkelt bra! 
Just nu blir det inte så himlans mycket mer uppdatering just ikväll. Dags att sova och orka med min andra dag på praktiken imorgon, wish me luck! 


1 kommentar:

  1. Vad fin din blogg blviit :) och ja jag gillar musselbilden med därför jag tog med den ;)

    O denna bilden var ju ritkgit grym med hehe ;)

    SvaraRadera