7 januari 2014

Back in wifiland & Sweden!

Hej allesammans - det var länge sedan nu!
 
Sist jag skrev befann jag mig fortfarande på semester på Bali med min pappa och njöt av sol, bad och spännande utflykter. Som ni vet så försökte jag uppdatera men det ville sig liksom inte. Väl hemma i Sverige var det bara 7 dagar att hinna träffa familj och vänner, uppdatera sig om en massa kul, tvätta och packa om för 14 dagar på Teneriffa. Japp, jag var iväg igen sen när jag kommit hem, denna gången inte lika långt bort i alla fall och tillsammans med min Patrik, hans föräldrar och två systrar med deras män och två barn var. Med andra ord, tolv personer tillsammans på resa över jul fram till nyår. Sedan hann jag vara hemma i Stockholm ca 35 timmar innan jag skulle med nästa flyg, denna gång till Göteborg och hem till mina föräldrar i Borås. Här har jag nu varit sedans i torsdags och haft fullt upp att träffa mer av familjen som jag inte sett på så länge och fira lite minijul. Det får helt enkelt vara min förklaring till varför ni inte hört något från mig. Men nu ska det bli ändring på detta. Med bra internet nu ska jag kunna berätta för er om vad som händer och självklart ska ni få höra om både Bali och Teneriffa för det finns mycket kul att berätta som ni säkert har glädje av att höra!
 
Men tills vidare får ni klara er med denna miniresumé av de senaste veckorna. More will come - I promise!
 
/Gabriella - glad över att ha både internet och tid för att skriva och spänd över att berätta om allt häftigt som hänt!
 
En bild från sista kvällen i Bali innan solnedgången



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar