22 augusti 2013

Framme i Singapore och med en sekund över att andas

Hej igen!
 
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Så länge sedan att jag i skrivande stund har hunnit ta mig till Singapore och utforska denna fantastiska stad i redan 16 dagar! Helt stört för mig då tiden bara flyger förbi. Har fram tills nu haft sällskap av Carro som varit på semester här nere men då hon åkt hem finns det nu tid över till t.ex. lite resebloggande här. Även om jag kommer sakna henne massor kommer det bli kul att upptäcka lite själv om denna stad!
 
Eftersom Carro varit på semester här så har vi hunnit med sjukt mycket saker och sovit otroligt lite. Så fördelen att vara själv är mer sömn (äntligen haha!) och tid över att berätta mer om äventyren vi varit på, turistsakerna vi gjort och allt mer kul som ska hända. Ikväll tänkte jag börja med resan hit men det kommer lite senare.
 
Nu ska det nog bli fart på denna blogg med både bilder och berättelser.
 
Hälsningar från en galet trött tjej!
 
Marina bay sands hotel på nationaldagen i Singapore

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar