22 januari 2013

Simply not a morningperson

Satt som vanligt uppe lite för sent igår och kom igång något sent idag. Men jag är vaken och äter frukost framför mina skolböcker så livet känns helt okej! Blev en rejäl start från första början här så satt och läste sent igår och nu tidigt idag. Att jag och tidiga mornar inte direkt kommer överens gör ju inte saken bättre. Men men, bara att kliva upp. Önskar dock att det inte vore så himla kallt i min skrubb men inte mycket att göra åt det. Elementen är redan på max mem det ger ingen effekt. Nåväl, ska väl återgå till läsandet så att jag hinner med allt som jag ska!
 
Vad sysslar alla andra med denna morgon då? :)

 
(Går inge bra med mina bilder. Har ingen möjlighet att vända denna och få in den i bloggen igen så såhär får det se ut!)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar