24 januari 2013

Effektivitet - mitt nya namn?

Skulle vilja säga godmorgon men nu känns det snarare som mitt på dagen. Är väl snart det men i min värld är klockan jättemycket. Blev nämligen en tidig morgon och jag lyckades med den väldigt vanliga konsten att stanna uppe alldeles för sent. Men var bara att stiga upp när klockan ringde. Hade idag basgruppsmöte vid 7 för att sedan har smeinarium 8-10. Kände mig lagom pigg när vi satt innan smeinariet och hade mötet. Men det gick galant ändå och vi hade bra koll på frågorna så himla skönt nu att dagen är avklarad!
Nu tänkte jag enkelt gå vidare och göra måndagens seminarium färdigt idag så att jag imorgon kan jobba utan att vara stressad över plugg inför helgen. Jag vill helt enkelt känna mig ledig fredag eftermiddag till måndagmorgon om jag kan. Så slår man ihop gårdagens långa studiedag och denna dag som redan varit igång ganska länge så skulle jag säga att jag tycks få väldigt mycket gjort. Himla skönt det där att inte vara efter för en gångs skull och faktiskt vara riktigt påläst. Blir väl så när man läser något man verkligen gillar ;)
 
Men nu tänkte jag sätta mig in i nästa seminarium och försöka att inte bli trött igen, nu när man äntligen vaknat till liv efter några timmar!
 
Hur ser eran dag ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar