15 januari 2013

Jag finns fortfarande här bakom skärmen!

Nu är det ju så att jag tog lite oplanerat jullov från bloggen. Trots att inspirationen fanns till att skriva när jag började upp med denna blogg så försvann den tyvärr ganska fort igen. Men jag kan lova nu att jag är på g! Börjar mer och mer inse vad jag verkligen älskar och vill dela med mig av och klurar helt enkelt vidare på en massa kul!
 
Anledningen till mitt längre uppbehåll är dels en längre vistelse hemma hos familjen i Borås där min kontakt med internet främst skett lite sporadiskt på mobilen eller mammas tjusiga padda (som den så fint fått heta hemma hos dem). Utöver det faktum att jag vilat från nätet har jag hunnit med inte en, men två förkylningar under min tid hemma. Hade en lucka mellan nyårsafton och nyårsdagen som jag var frisk men utöver det har det var trött och snorigt.. Väldigt typiskt för hur jag spenderar min tid med familjen. Som om detta inte vora nog, imorgon är det dessutom tentadags! Så mitt i allting har jag försökt plugga så mycket som jag lyckats motivera mig till trots jul och andra trevligheter. Så imorgon eftermiddag gäller det! En 30 poängstenta, 3 frågor, en hel termins kunskap - det ska nog gå vägen den här gången också!
 
Så det jag helt enkelt ville komma fram till är att jag är på gång, jag kommer skriva och fylla på med massa härliga inlägg och bilder! Satsar på att skriva ett härligt nyårsinlägg när jag är i Stockholm hos min pojkvän och har tillgång tills hans systemkamera med dess bilder. Fram tills dess får vi se vad som händer här!
 
Lycka till nu allihopa som kan tänkas ha tentor, prov eller helt enkelt annat att göra denna vecka så hörs vi snart igen! :)
 
 
/Gabriella - lugnstressad men hyfsat nöjd med läget just nu ändå!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar