15 april 2014

Lovely morning

Jag vet inte hur det är med er men jag Ä L S K A R att ligga och dra mig i sängen på morgonen. Idag efter sambon gått hemifrån strax innan 7 låg jag kvar och gotta mig med att halvsova, kolla instagram och bara slövakna. Runt halv 8 kände mig redo för morgonen och gick upp. Nu på morgonen har jag hunnit med att både sitta framför datorn, äta lite frukost i lugn och ro samt kolla igenom lite läsning inför dagens seminarium. Finns helt enkelt inte så mycket bättre just nu än långa morgnar hemma. Får även passa på känner jag så länge som jag är student för dessa dagar är räknade. Till sommaren är jag färdig och då hoppas jag få börja jobba med det jag tycker är allra roligast - juridik! Men nu måste jag fortsätta med läsningen lite för morgonens seminarium. 

Hoppas ni också hade en skön start på morgonen oavsett hur lång eller kort den var! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar