24 november 2012

Tredje gången gillt

Hej allesammans!

Det är inte första gången jag startar en blogg. Närmare bestämt är det tredje gången jag kör igång med skrivandet! Det känns liksom skönt med en slags nystart i skrivandet.

Nu har jag spenderat hela veckan med att jobba på en PM som ska in på måndag. I och med att jag skrivit på den och jobbat med rubriker och innehåll m.m. så har mitt sug för skrivandet återuppstått på något vis. Samtidigt som när jag sett tillbaka på mina gamla bloggar så inser jag att detta är kul att ha och se tillbaka på sen någon dag! Jag är nog lite för bekväm utav mig för att skriva dagbok så blogg får det bli.

Ska bli kul att se hur detta försök går med bloggandet men jag ser fram emot det! Hoppas någon finner det kul att läsa min blogg också!

1 kommentar:

  1. Oh har du blogg! Vad roligt :) tycker det är bra m bloggar så man kan följa och se vad som händer när man ses så sällan.
    Jag har också en blogg, emmyallday.blogspot.com -dock är den låst åt olika skäl men om du ger mig din mailadress så ska du få en inbjudan om du vill.

    Många kramar!

    SvaraRadera