28 november 2012

Härligt sällskap

Idag blev det plugg ungefär halva dagen, en sväng till gymet och sen vara hemma ett litet tag innan jag gick upp till Ida. Vi bor i samma hus men ändå umgås vi sällan såhär. Men ikväll gick jag upp vid åtta, hängde framför bonde söker fru, drack rödvin som blivit över från helgen och åt lite kladdkaka som jag bakat igår. Härligt att bara hänga någon timma, snacka massa skit och slappna av. Blir så ofta att man bara ses för att plugga eller i skolan så de gånger man ses och helt enkelt släpper plugget blir det alltid väldigt skönt! Är väl viktigt att umgås utan press ibland också.

Nej efter imorgon tar jag helg igen! Denna vecka blir kort men så får det va. Kommer ändå jobba lördag-söndag i helgen så fredag tänker jag sova ut, när jag ändå varken har skola eller något jag måste plugga. Nörjar bli lite sugen på att dra ut i Stockholm en sväng också. En lite AW med kompisar kanske eller bara hänga på pub och käka och dricka gott. Annars är det inte fy skam att sitta hemma en fredagkväll heller. Får se vad som händer men det tar jag på fredag.

Nej nu ska jag försöka sätta mig ner en stund, innan jag somnar, med boken "Härskarteknik" som damp ner i brevinkastet idag! :)

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar