24 november 2012

Körmys!

Ikväll fick det bli en paus i pluggandet genom att jag tog en sväng till stan för att ha ett extra körrep med världens bästa damkör! Kändes riktigt skönt att få en stund å sjunga och bara släppa pluggandet. Kort men intensivt fick det bli. Efteråt var vi ett gäng som hängde kvar och käkade mat på nation och pratade en stund. Riktigt mysigt blev det.

Nu har jag varit hemma någon timma och det går så otroligt trögt med skrivandet. Vet liksom inte riktigt hur jag ska ta mig vidare i processen. Men har ca 1 ½ dygn på mig så nog ska jag få ihop det. Bara att kämpa på! Hoppas jag ska kunna skriva lite roligare inlägg här sen när jag är klar med det värsta i skolväg.

Hoppas alla har en trevlig kväll i alla fall! Själv tänkte jag sätta mig framför How I meet your mother med ett glas rödvin för att lyxa till det!

/G

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar