18 mars 2013

Singapore Dreams!

 I onsdags kom beskedet. Den 13e mars 2013 fick jag veta att jag i augusti i år bär av med mina gula resväska packad. Det är i det varma landet Singapore som jag ska spendera min näst sista termin av juridikstudier! Jag är spänd, nervös, överlycklig och panikslagen om vart annat. Försöker tygla känslorna och hantera planeringen. Jag vet att det är ca 4 ½ månad kvar idag men tiden kommer gå fort och jag kommer knappt hinna med allt jag vill i förväg ändå. Sån jag är bara. Allt jag gjort hittills är jag alltid mest påläst av alla. Det är tryggt att ha det i alla fall även när det aldrig blir som man tänkt sig. Men det är så jag trivs! Jag lovar att försöka uppdatera här bättre nu när jag har något så spännande att skriva om som Singapore! Men ska försöka komma igång igen med allt annat också. Är ju trots allt som så att jag fortfarande är en mattokig juriststudent som gillar att träna! Men nu har jag något annat att spänna in siktet i också.

 
Singapore, not only in my dreams but soon a reality!
 
Har fixat en journal för alla tankar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar