6 februari 2013

Time flies

Veckorna bara snurrar vidare här och jag känner inte riktigt att jag fullt hänger med i alla svängar. Skolarbete ska göras, extrajobbet hinnas med och helst mitt i allt så ska det ju tränas och ätas bra mat dessutom. Men träning har jag redan hunnit med två gånger och satsar på två gånger till innan veckan är slut! Maten blir alltid bra och god för det älskar jag för mycket för att inte kunna äta. Satte upp några mål denna veckan mest för att försöka se till att jag faktiskt får gjort de saker som jag vill ha gjort. Så här kommer den:

  • Ringa det däringa samtalet
  • Träna 4 ggr
  • Skriva rent 3 seminarium
  • Baka något nytt

Några personliga utmaningar och något att verkligen se fram emot. Mål helt i min smak, nu gäller det bara att se om jag kan fullfölja dem.

Sena kvällsmaten efter gårdagens träning
Inte alltid lätt att göra rätt val

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar