19 mars 2013

Första flyttkartongen

Som jag nämnt tidigare är det i vår som jag och min prins äntligen flyttar ihop! Ikväll tänkte jag därför att det var lika bra att komma igång och packa så nu är första lådan klar. Alltid en start. Sedan är mycket av mina kläder, väskor, skor mm förvarade i lådor eller lådliknande saker så där är hälften av jobbet redan gjort. Vill bara se till att ha så mycket som möjligt klart inför fredag då vi kör ett första flyttlass! Känns i alla fall himla kul att flytta ihop på riktigt nu. Även om vi bott tillsammans varje sommar sedans vi blev ihop så blir det en helt annan grej. Nu ska jag inte tillbaka någon annanstans efter helgen eller sommaren. Minus då att jag ska spendera min höst i Singapore. Får väl se det som en lång semester bara istället. Men nu ska jag slappa med en kopp te framför en bra serie innan jag somnar.
 
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Vad kul!
    Hoppas flytten gått bra och att du kommit i ordning. :)

    SvaraRadera