10 februari 2015

New Years in Stockholm

Hej bloggsfären,

Det var sannerligen inte igår. Så många gånger som jag tänkt mig att jag ska skriva, vill skriva. Men prestationsångesten gör att jag låter bli istället för att faktiskt klicka iväg ett inlägg eller två. Känner trots allt att jag mest skriver för mina nära och kära och så mig själv förstås. Jag är ingen dagboksmänniska och kommer aldrig att bli. Därför passar detta forum mig så otroligt mycket bättre. Så nu får det bli uppdateringar lite spontant igen men ändå när lusten mest faller sig in. Tänkte börja med att slänga upp några bilder från en lyckad nyårsafton som firad med min fästmans syster och familj. Mest några detaljbilder då vi under största delen av kvällen nöjt av god mat och det trevliga sällskapet. Så här kommer dessa bilder: 


 Tilltugg som stod framme att avnjutas hela kvällen
 En klassisk och i min åsikt smakfull nyårsdukning och lite lyxbubbel för att skåla in kvällen




Som sagt så njöt vi mest av sällskapet och den goda maten, varför fler bilder än såhär saknas. Det var dock en jordätskockssoppa till förrätt, oxfile och potatisgratäng med rödvinssås till huvudrätt och som en härlig men lätt avslutning efter all den mättande maten, en härligt god citronsorbet toppad med lite sött bubbel. Allt som allt en väldigt trevlig kväll! 

Vi hörs alldeles säkert snart igen, för jag har så mycket härligt att visa och berätta som hänt. Men det blir ju så efter att mer än 6 månader passerat.

På återseende!

/Gabbi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar