26 februari 2014

Sjukstuga

Hej igen!

Nu har det hunnit gå några dagar igen. Planen var ju att jag skulle uppdatera och visa massa trevliga bilder men det var fullt upp att fixa och dona inför en 50årsfest i lördags och sen har jag känt mig trött och hängig de efterföljande dagarna för att sedan igår vakna upp och ha drabbats av influensan. Så nu är jag inne på min andra sjukdag någonsin från en arbetsplats. Visst det är "bara" en praktikplats men ändå, jag vill verkligen inte missa en dag därifrån då jag trivs så bra! 

Nu ligger jag här hemma och har sällskap av sambon, som dock är på bättringsvägen. (Gissa en gång vem som smitta mig till exempel...) Jag är dessutom en sån där jätteynklig person som vill få massa service, tragiskt men sant. Tar väl igen mig för att jag i höstas i Singapore låg helt förstörd och inte ens kunde fixa mat till mig själv. Men men, tänkte i alla fall ni kunde få veta varför det står still här igen. Ska försöka skriva något vettigt senast imorgon i alla fall. Vi hörs!

Det är inte riktigt lika illa som sist jag hade influensan i singapore och fick trycka i mig av alla dessa mediciner som finns på bilden (tack för det!) men vicks vaporub är i alla fall min bästa vän när det är dags att sova! 

2 kommentarer:

  1. Inte du ensam... Jag e oxå sjuk hemma från jobba idag.. Förkyld o feber... =(
    Men tack för trevlig fest i lördags.

    Krya på dej

    Kram

    Sol Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! Du får också krya på dig! Kram!

      Radera