9 maj 2014

Är bilder ett måste?

Hej igen! 

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev här senast. En anledning till att det blivit dåligt med skrivandet beror på att jag haft otroligt mycket på schemat den senaste tiden och varit ganska stressad som resultat av detta. En annan anledning skulle kunna vara att jag hela tiden känner att jag måste ha med bilder i inläggen för att annars kan jag lika väl strunta i att skriva något, men det kanske är dumt att tänka så? Hur som helst har jag just nu lite uppsatsångest då det i startfasen gått ganska trögt med min uppsats. Finns säkert fler än jag som har samma problem. Hur som helst ska jag försöka få in skrivandet här mer i vardagen oavsett om det är med eller utan bilder. Vet själv hur mycket jag gillar att kunna titta tillbaka på allt fina som hänt och allt annat också för den delen! När man inte skriver dagbok för hand så är detta ett bra sätt att få en liten inblick i Gabriella för t.ex. 1 år sedan.

Hoppas allt är bra med er också i alla fall så hörs vi snart igen! :) 

1 kommentar: