11 april 2013

Det börjar bra...

Här om dagen fick jag ett mail med alla uppgifter från skolan i Singapore inför mitt utbyte där i höst. Direkt satte jag igång och började fylla i en anmälan på nätet för att kunna få ett användarnamn och lösenord. Jag tänkte att då borde jag få just detta inlogg direkt men riktigt så var det inte. Efter två dagar frågade jag en av de andra utbytesstudenterna och det visade sig att denne fått sina inloggningsuppgifter direkt. Kände bara hur stressen växte.. Allt verkar nämligen vara väldigt viktigt och att man gör EXAKT rätt för att få komma in. Mailade direkt till ansvariga i Singapore och går nu mest och väntar på svaret som fortfarande inte kommit. Är något nervös men det borde lösa sig tycker jag. Det är ju troligen bara en emailadress som blivit fel men ändå? Jobbigt när det inte går som man tänkt sig. Suck!
 
Men åter till studierna och att uppdatera mailen konstant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar